Wednesday, January 20, 2010

Why I Like It Longer??

wow... bleh ke dapat free ker?? satu persoalan yang tertanya-tanya dalam diri... Why I Like It Longer?? nape yek
  1. kerana keinginan..ada jugak rasa nk bli hanphone baharu..tapi pasal yang lama boleh guna jadi terkubur jugak hasrat tu. yelah guna sampai tak boleh guna...lagipun sekarang kempen berjimat cermat la katakan.hehe
  2. kerana design dia simple tapi cukup menawan.
  3. kerana harga dia...tak mungkin rasanya dalam hidup aku, aku akan beli handphone semahal ini
  4. kerana nipis, jadi senang simpan dalam poket
  5. kerana aku suka makanan berasaskan coklat...tetambah handphone kalau dat free memang best
  6. kerana dah lama aku ngidam handphone 3G. sekarang hanya guna 2G aje.
  7. kerana aku sekarang macam awan berarak...tak menentu..kejap mendung..kejap cerah sikit...kalau dapat bleh hepi sket lah
  8. kerana nak masuk contest ni pun bukan susah...mana tau ada rezeki...yang penting usaha dahulu...usaha tangga kayu...err..heheh bukan ..usaha tangga kejayaan
  9. kerana kalau aku dapat handphone ni mungkin akan jadi hadiah untuk orang lain...sape???...hai kalaulah iye...orang lain tu untung la..aku tumpang hepi aje
  10. kerana aku buat blog...maksudnya sebab aku dah buat blog... kalau aku tak buat blog adakah aku akan tahu semua benda ini...
  11. kerana semangat... semangat untuk menang..yeahhhh...semanagat seorang cikgu...semangat seorang warden...semangat ape2lah..
  12. kerana masuk contest bagi sedikit kemeriahan...supaya ramai orang yang masuk jugak...cepat-cepat
  13. kerana aku pasti bile dapat handphone ni mesti berguna punya untuk hidup aku...lagipun boleh amek gambar yang lebih baik pasal 5MP...jadi senang , ke mana-mana tersedia
  14. kerana belum pernah dapat menang contest yang hadiah dia kekabommmm....
  15. kerana nuffnang bagi emel kat aku suh masuk..jadi aku pun masuk la..
  16. kerana aku ada talian internet...kat sekolah ada kabel n wireless...kat umah pakai broadband sendiri...cube bayangkan kalau tak da talian internet..tak leh nye aku nak publish post ni..
  17. kerana qada dan qadar ALLAH SWT yang menentukan aku masuk...kalau menang Alhamdulillah...kalau tak tak rugi pape...
  18. kerana aku tengah lapang malam ni...jadi boleh buat post sebegini rupe
  19. kerana sekarang semua barang dah mahal dan naik harga...tak mampu aku nak bli mahal2 semata-mata kerana handphone..dapat free ok gak
  20. kerana aku dah dapat setakat ni rm0.50 dari blog aku...ape kaitannya???..mungkin ada maksudnya kalau 50 sen bleh dapat, handphone mungkin jugak ada harapan
  21. kerana dalam mathematics dan add. mathematics ada tajuk probability@kebarangkalian...masa nilah nak tengok adakah ada kebarangkalian untuk aku menang ... adakah kebarangkalian untuk menang P=1...huh itu hebat sangat
  22. kerana suka-suka...
  23. kerana I Like It Longer..yeahhh
dan itulah serba banyak kenapa aku sukakan ianya...

3 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails