Saturday, January 2, 2010

tangan yang keras menulis khat

sekolah aku menubuhkan kelab seni khatnya sendiri setelah berpecah dengan kelab seni visual. aku memang dari kecik minat khat. bile teringat balik cam lawak pun ada. ada ke buat dakwat guna arang yang dijadikan serbuk...huhu ...dulu ada jugak rancangan kat tv ajar khat nasakh..memang minat giler la dulu bile masa berlalu...zaman berubah semua tu tak ke mane..terkubur macam tu aje..bile tergerak hati sejak ada beruk bend ni rupenye banyak blog pakar2 khat kat malaysia... bandingkan dengan aku apelah cam tak da pape pun... ni pun cube2 wat latihan khat thuluth sikit...iskh3...keras bebenor tangan...tah mende yang aku coret pun aku tak tau...lagipun aku gune pen khat OSMIROID..lagi sedap pakai pena resam...kertas pun A4 biase..ape lagi kembang le.. papepun usaha tangga kayu* ms = *ko sopi jangan nak gelak2

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails