Sunday, January 17, 2010

terlindung dan hujan

petang khamis jugak aku baru tahu sesuatu...dia pun dah nak mulakan hidup baru tahun niey...jadi tutup bukulah...falsafah shafarin memang benar tapi untuk dipraktikkan tu tanya diri sendirilah...aku belum mampu...dan tak nak pikir panjang ke situ... cume terkantoi rupenya aku diperhatikan oleh orang2 ni... iskh2.. ms= kene berhati2 lain kali dan membawa ke petang jumaat...balik dari sekolah terus solat jumaat...kepenatan...rupenya petang itu juga langit tak selalu cerah...memang petang tu gerhana dengan 28%... tapi langit dalam dimensi aku pulak terus gelap... entah...silapnya aku...aku dan aku... terlalu excited..mungkin gelap petang dengan hujan yang turun membawa ke malam... solat isyak tah ke mana terus gelap dalam pembaringan...ish2 ...kembalilah kepada ALLAH SWT... cube lah jugak untuk kuatkan diri sendiri...payah sebenarnya tapi terpaksa...setelah dibuang aku cube kutip balik...mengutip diri aku sendiri... sebab bila ia ...entah..... aku kutip balik keping2 yang dah pecah ..harap boleh disambungkan kembali... dan aku dapat sedikit keping yang rapuh tadi...kalau boleh nak dapatkan kembali kepingan yang sempurna.... ms= hidup ini macam2 hal...maaf kepada yang berkenaan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails