Wednesday, January 13, 2010

2 cerita di sekolahku

dah berapa lama aku wat blog baru arini aku tgk aku dapat duit..haha rm0.25 sen.. takpelah aku tulis pun suke2 aje..tq lah sape2 yang mengelik tu ni cerita kat sekolah cerita pertama cikgu2 yang bujang cam aku memang asik mengena la...ape lagi bab2 kawin le..jadi seorang rakan guru bagi analogi kawin macam main api. dia amek kate2 cikgu dia jugak...lebih kurang camnilah ayatnya " kawin ni macam main api... kita mesti nak sangat rasa macam mane rasanya dalam api...pasalnya tak pernah rasa..tapi bila dah dalam api..mesti kita nak keluar lari dari kepanasan api tu.." so...aku no commentlah... cerita kedua nak dipecahkan sejarah (kate cikgu halim sairi)... maka dah nak dekat exam math ni...semua cikgu yang kene jaga exam tu tertanye2 mane ketas??? jadi berhubunglah sepantas kilat dengan tepon (kalaulah zaman dulu tentu terkejar2 cari cikgunya)... last2nya seperti dijangka...cikgu tu tak buat soalan ...pasalnya dia sendiri tak tau.. jadi exam math diganti dengan yang lain sape yang salah?? semua terlibat secara lansung atau tak lansung. saya...no comment sekali lagi ms= aku pulak buat soalan add met banyak sangat dan susah...tak berbaloi untuk masa 1 jam...kene jugak..no komen

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails