Tuesday, January 19, 2010

orang kata aku

hari ni aku sound lagi budak2 yang baik2 benor. main bola n "berkawad" tengah pagi buta. dorang ingat aku dah lupe...sorilah..kali ni ingatan aku tetap kuat... puncanya dari seorang yang aku aim dari awal, masa tu aku mengintai dari kamar... peluang untuk jumpa aku dah tertutup, biar aku pulak berjumpa dengan dorang..apa yang berlaku..takpelah biar aku simpan... budak 5 maawa terintai2 aku tengok, si izzudin tu...kang nak kena dengan aku jugak... budak2 yang baik ni aku tak paham, apa yang dorang nak...buat bising tengah pagi buta, main bola...dah la malam tu geng2 berempat ni jugak dah kena, pastu buat menda yang lain pulak... manusia memang tak terlepas dari kesalahan, cume jadi lah budak yang baik..insyallah..mereka akan jadi budak baik ada lah beberapa orang kata semenjak dua ni kata aku semacam je...hepi je... emmm...hepi sangat kah aku...aku cume ambil kata2 dari abang aku, walaupun banyak masalah, simpan aja dan tunjukkanlah yang kita hepi n ceria (ceria sangatkah aku???) mood aku semenjak dua ni memang tak menentu, tapi simpan ajalah dalam hati...yang boleh diubat-diubatlah...terima kasih kepada yang berkenaan... berperang dengan diri sendiri adalah suatu perkara yang paling mencabar... macam jihad...sebesar2 jihad mengawal nafsu diri.. ya Allah...tolonglah hambamu ini...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails