Saturday, February 13, 2010

hari2 yang berlalu di melaka

hari jumaat aku tak pi sekolah... terasa geram jugak tahun lepas cuti rehat burn camtu aje...3-4 hari plak tu... last2 kak fiza kate cuti tu tak leh dibawak untuk disimpan ape2lah... dari hari jumaat aku siap2 lepas balik dari asrama...bli barang dapur kat pasar untuk mak aku.. sebenarnya kaki ni jauh melangkah...mungkin lebih tepat lebih menekan pedal minyak dan brek... pasal aku pi melake... lebih 2 tahun atau dekat 3 tahun kami tak berjumpe... mungkin takdir, masa, karenah, ego, tanggungjawab masing2 membataskan ruang dan masa untuk berjumpe huhu... giler (cam aizat..) ... berape tah yang aku dah keluarkan dari hari jumaat aritu...hangus2.... lebur dalam perut...
first time makan kat starbuck...lupe terus nak boikot2... makan kuih dan air kopi puh harga lansung tak ingat...dekat rm50...yelah...aku bukan jenis berbelanja camni...tapi tak kisah lah...dah tujuannya camtu...jadi dah memang bersiap sedia...
sedap2...dan kenyang walaupun makan cebis2 camtu aje cume yang tak burnnya membeli baju...beli baju.... ape yang peliknya beli baju??? beli baju tak pelik..tapi bile situasi ( dannnnnnnn bila kau menghilangggg musnahlah ....musnah impian...) dalam keadaan yang lain ianya menimbulkan sedikit kepelikan.... takpe2... dalam dunia ni macam2 yang pelik kan... jadi tak pelik... ape yang pelik ??/ entah lah... janji gembira...lagipun beli baju boleh pakai ulang2 kali... makan ... masa makan ajelah yang boleh rasa... esok pun aku dah nak balik...yukhaimi...maafkan aku kalau ada salah silap...eh bukan kalau...memang banyak salah silapnye... terima kasih bebanyak pasal layan aku ... ada ubi ada batas ada hari ... kene pau lagilah gamaknya

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails