Saturday, February 27, 2010

bang-bang bom di tesco menyelamatkan dunia..

hehe...arini aku terkena ...bukan aku aje..tapi ramai la gak bermula dari tengah hari aku pi servis kete kat kuala selangor... jadi aku berkhalwat le kat masjid ...tak le jugak..ada budak2 main2 kat situ....punyalah lame aku nunggu sampai sempat solat zohor skali...n sampai aku sempat khatam al-quran baca kt masjid tu mengisi masa yang tak la lapang sangat...tak tipu ...bile aku sampai kat tempat servis, rupenye kete aku dah lame siap...cis... selalu dia call aje... pastu gi bayar kete kat meru...dah terlanjur gi le klang jap...nak jumpa kawan-kawan dari seberang sih....konon la...hahah beli baju kat mydin dengan tak pandai nak ukur baju di badan sendiri..haha...konon2 untuk masa hadapan la pakai...macam leh kurus aje..hahah... sekali kat mydin beli mangga plak 2 jenis ...setiap jenis dua biji...siot yang kuning melepak masam nak mampus...hampeh-hampeh...yang hijau macam tak masak isi sikit punya oren n manis giler...(diketahui setelah berada di rumah) terus pulang singgah di tesco...konon nak beli susu pekat tesco pasal aku hantu teh susu...tengok2 makkkk aiiiii...harga satu pek (ada 6 tin) dah naik jadi lebih RM13...giler selalu aku beli satu pek lebeh kurang RM10 je... cekik betul lepas raya cina... tapi sebenarnya ni yang nak cerita sebenarnya...masa nak bayar (aku guna bakul aje) abang kesher tu dok mengelap2 ..tunggu dulu yek...dia kate...pastu dia cakap ..."arini takda plastik ye"...ha ape? (aku teringat jugak ada dulu dia wat ads kata setiap sabtu tesco tak sedia plastik)... aku amek bakul kekonon nak isi barang bawak ke kete..." haa...bakul tak leh guna...troli bleh" hampeh laaaaaa ..terpaksa lepas bayar dok berkejar (tak le jugak) amek troli...isi dan terus balik sebenarnya takda bengbeng bom pun..cume cerita di atas seperti terkena...lawak aku tengok pakcik tu beli selipar dok bawak gitu je lepas bayar..tu belum lagi seorang makcik beli kek 2 biji..besar la gak..terpaksa peluk kek tu...lawak2 bagus gak tesco wat camtu...leh bantu selamatkan bumi ni..kalau dia wat hari2 tanpa plastik lagi baik....

2 comments:

  1. x patut gelak an makcik..muahahaahaha~
    heish..tegelak plak..

    btw nice blog dude~
    (=

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails