Saturday, May 8, 2010

ni satu lagi cite tah hape2 tah

site pasal budak umur 15 tahun mati ditembak oleh polis pasal memandu n lari dari polis. citenye semua tau kot...maleh nak cite kat cini..tapi aku hanya nak bagi komentar pasal kejadian ni 1. pewsal arwan aminurashid, budak 15 tahun, masih budak sekolah nak pi kua lepas jan 12 malam?aku dulu pun takda pasal nak keluar malam2 camtu...sekarang pun aku tak wat camtu sewenag-wenangnya walaupun aku dah koje 2. pesal keluar umah tak bg tau parent? 3. pesal amek kete akak dia senyap2 secara curi2 4. kata kawan dia nak tolong kawan moto rosak...yang kawan moto rosak pun satu hal, parent takda ke?(memandangkan dorang budak mentah lg) 5. bawak kete takda lesen, salah disisi undang2 6. bila dah terlangar kete orang baru tau takut dan lari... 7. dah polis kejar dok pecut lg macam boleh lepas.... ~~~~ 8. polis kejar...memang dah keje polis kejar pasal suspek memecut laju 9. polis tembak..pasal keadaan seolah2 seorang penjenayah melarikan diri...mesti polis suspek yang bawak kete tu orang besar... 10. dah tembak berkali2 tayar pun terus memecut, polis boleh wat andaian yang dorang tu seorang penjenayah 11. budak tu kene tembak...salah polis gak pasal sewenang2nya tembak...tapi tengok keadaan la...keadaan tu aku rasa polis lepaskan banyak tembakan dan salah satu terkena budak tu... ~~~~~~~~~~ sape aku nak salahkan??? parent n budak = itulah asal punca kejadian....pasal nape budak tu keluar tengah malam. kalau yang asal dicegah, mesti tak berlaku. dok je kat umah selamat...ape jadah keluar tengah malam...pikir la dengan akal anda... macam partner warden aku la...balik tetengah malam pas duty...kalau tido asrama kompom la lebih selamat walaupun ada banyak hantu dari dia keluar balik memempuh perjalanan yang jauh yang kita belum tau ape yang akan berlaku

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails