Sunday, May 30, 2010

harga minyak naik lagi???

harga minyak naik lagi.?? naik ke bulan ke ...minyak wangi memang dah naik. aku baru beli bulan 4 tadi, ckfree nama dia(tapi kene bayar la plak), harga boleh tahan, RM25x.xx. promoter tu bg tau harga dia akan naik bulan depan. aku kata yeke??? n jumaat td aku di usha lagi minyak tu, tgk2 harga dia memang melanbung RM27x.xx. ishh melampau tapi takda pulak orang bising. dah la sebotol je; berape ml jepun, bukan seliter ke. patutnye naik beberapa sen aje..hehehe... jadi aku pun beredar ajelah dengan mengambil bauannye aje ; nak bli mahal sangat, dengan diri sendiri memang la kedekut, dah la promoter tak mesra, jadi tak terpikat nak bli . tapi ni kabar angin minyak petrol pun nak naik dalam usaha KERA-jaan nak hapus sabsidi. ni konon2 diaorang rancang aku amek dari paultan
  • Current 2010 Price – RM1.80 per liter RON95
  • Q3/Q4 2010 Price Hike – RM1.95 per liter RON95
  • 2011 Price Hike – RM2.16 per liter RON95 (broken into 2 hikes, once per 6 months)
  • 2012 Price Hike – RM2.20 per liter RON95
  • 2013 Price Hike – RM2.34 per liter RON95
  • 2014 Price Hike – RM2.52 per liter RON95
  • 2015 Price Hike – RM2.60 per liter RON95
patutnye harga minyak wangi tu macam ni je naiknye. tak pun harga dia macam ni aje. boleh la bli macam2 jenis

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails