Monday, October 18, 2010

ultrasound dan diraba nurse

situasi 1

melihat kepada perutku yang kian membesar, maka jumaat lalu aku ponteng sek untuk wat ultrasound kat sg buluh. Hospital Tg Karang yang sememangnya kureng dari segenap aspek telah memaksa diri ini untuk pergi ke sg buluh....juga mengorbankan CRK aku

"kene minum 2 gelas air sejam sebelum wat ultrasound, pastu tak leh buang air kecil" ...melihat pada slip aku pikir..alah kacang aje...

tetiba dah sampai kat dekat ngan sg buluh, aku terasa nak terkucil...alamak...camne ni...tak tahan siot...

almaklum arahan pada slip bagai men-psycho-kan orang macam aku ....ape kate tepon hospital tanye leh tak kalau aku kencing...

tepon2 rupenye yang aku call tu adalah hospital tg karang yang serba kekurangan.... nurse tu (rasanya kot) kata kencing aje lah kalau tak tahan...

bukan pe, jam dah hampir 8.45am . aku kene sampai 15 min sblm kol 9. dalam keadaan teraba-raba cari parking dengan sepantas kilat aku g tanya auntie jaga kat ne tandas....

lega......

masa masih sempat lagi belum 8.45....puh satu penahanan yang amat perit...


tapi bila pikir2 balik...nak kencing, kencing ajelah... nak tahan jugak pehalnye... kang basah lagi parah...
nilah akibat di-psycho-kan oleh sekeping slip...takut sangat doktor marah...

ishhhh2 napele memalukan diri dengan call pastu tanye soalan camtu... sniffffffffffff

situasi 2

takde pun doktor or nurse marah pasal aku kencing... ceh ...dia hanya tanye ada kencing ke tadi..haah...camtu nanti gi minum air kat sane...3 cawan ye...

ooooo...aku balas..

padahal untuk mengkaver balik pas aku kencing, aku cepat2 minum balik sebotol air yang aku spare...takut kene marah ngn doktor...mane ade marah pun

tapi sekali lagi diri yang lurus dok minum 3 cawan...sedap plak tu walaupun airnya kosong aje tapi dingin...patutnya aku takyah minum lagi pasal tadi dah minum sebotol..alah kacang je...

tunggu punyalah tunggu lame la plak nak tunggu turn...hish...

lame kelamaan penyakit yang paling aku benci...nak terkencing lagi..alahai takan nak kencing lagi sekali..kang kene tunggu plak....tahan ajelah...

ok Mohd SAfarin.....yes dah panggil...

meh masuk sini...laaa kat luar jeke..ingat masuk bilik...tapi dia tutup la ngan tirai...

sebenarnya aku dah nak terkencing sangat tapi tahan jela skit..

baring2 pastu awek nurse ni suh bukak talipinggang pastu dia londehkan suar aku...gupppp...nasib baik aku pakai sua pendek...kalau pakai spendeer koyak lagi la naya raba2 pastu londeh lagi..aisheeeeee...


cis auntie ni bersembang plak ngan sorang awek doktor bla2 pasal mende tah..(hoi cepat la...woiiiiii ..oek..oek ...ooo ek... bersembang pastu auntie ni bla....

habisssssssssss...mampus.....bayangkan dah la sejuk...sua dilondeh...tak tahan nak kencing....perit siot menahannya....aku selak tirai...ada doktor amoi...."sori...i can't hold...!!!"  gelabah biawak aku tengok amoi ni masuk.... aya....tak tahan ka....

dalam keadaan kelam kabut datang auntie tadi masuk terkejar pasal dengar aku dah tak tahan....terus dia sambar alat n wat u/s KUB....

lame lagi ke....itu ajelah yang aku tanye...sikijaaaaaapppp lagi...

dah siap apa lagi macam lipas kudung aku g tandas kat sebelah aje...zuppppppp

tamat....

m/s = tq wat hospital sg buluh n semua doktor n nurse yang wat keje ari tu ."servis" terbaik, semua sporting lain macam aje bunyinye. hospital tg karang, hishhhh teruk sangat la servis hosp ni.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails