Sunday, September 23, 2012

menyesal dalam kehidupan

percubaan pertama membuat flash guna photoshop
tipulah kalau dalam hidup ini kita rasa semuanya ok aje...
dengan erti kata lain tak pernah menyesal dengan sesuatu yang berlaku
mungkin orang yang tak pernah menyesal dalam hidup, orang yang memang telan ape saja yang dia lalui
atau dia jenis tak kisah
atau hidup dia memang perfect..!!!

aku...salah satu yang aku kesalkan
tentang internet...

apabila kita taip nama orang lain
keluar tentang benda yang berkaitan dengan aku!!!

ni semua berpunca daripada aku sendiri
yang gatal tangan untuk gunakan nama orang lain
yang akhirnya
identiti itu telah terbalik
dan internet sendiri memang lurus dalam segala hal menyimpan data
dan aku plak rasa bersalah
kerana membabitkan orang lain dalam hal diri sendiri yang takde untung pun...

maka jadi lah diri anda sendiri
supaya tak menjerat diri anda dan menyusahkan orang lain...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails