Sunday, November 27, 2011

bukan

"nanti mesti dalam blog ada cerita 'nasi lemak terakhir' bla..bla...."ngomel dhia dia
yela-yela...aku buat la ni...

aku hidup tak gembira pun




















aku tak nak orang lain rasa macam mana aku rasa




















coz aku cube gembirakan orang yang aku sayang




















supaya dia gembira, aku tumpang gembira...




















walaupun kadang-kadang aku sendiri yang makan hati, paru, limpa, pedal...































semua benda bukan milik kita




















bukan semua benda boleh beli dengan duit




















aku tak beli



















tapi aku menghargai























"ko bukan kawan aku lagi"....
































"saya dok umah berdua ngan mak saya je, saya ni anak tunggal makcik, yuk tu saya anggap macam abang saya sendiri"


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails