Saturday, October 1, 2011

ubat sakit lutut & kaki - DOC-K

bertahun2 mak aku menderita sakit lutut
kalau ditanya ape ubat sakit kaki yang mak aku tak makan lagi:
bermacam2
  • maajun dua istimewa (yang ani ada steroid, buat orang gemuk)
  • kalsium
  • ubat/supplement untuk osteoarthiritis cam Artril / Viartril(berbotol2 makan takda positif efek)
  • ubat pasar malam
  • bomoh2 mengarut
  • hospital pakar (keje dia cek sikit2 pastu soh bedah, enjek minyak)
pasal bomoh, mengarut betul. sekali tu ada tok bomoh ni dia wat "rawatan Islam" kat tempat durian Pasar Tg Karang. lama la gak dia kat citu. time malam berlambak la orang dok bawah khemah dia. orang lain berubat nampak la positif. yang aku tak puas hati, pekerja dia urut2 beberapa malam, dari mak aku berjalan tak pakai tongkat sampai aku terpaksa belikan tongkat pulak.

yang aku pelik, ada makcik yang pakai tongkat urut2 boleh jalan tak pakai tongkat...ape , dia pindah2kan sakit orang ke?

nama Rawatan Islam Al-Hikmah , tapi guna kain kuning, guna darah burung merpati...pelik wa al-ajaib perkataan Islam digunakan

lepas urut kat tempat tu la mak aku makin teruk sakit lututnya

aku ni jenis menyampah betul dengan ubat kalau makan tak bagi kesan
menyebabkan aku kurang kepercayaan bile satu-satu produk didewa-dewakan

hinggalah aku tergerak nak guna ubat dr rozmey walaupun aku menyampah la gak dengan promo cite hantu dia tu...

dulu aku nak jugak try jus mate, mane tau boleh jadi kurus, tapi aku tau ubat kurus, kalau makan banyak tak jalan gak
wat habis boras je

jadi pasal mak aku sakit kaki, aku mulakan la dengan beli DOC K
mula2 takda efek...
aku mula rasa cam hampeh
tambah2 teringat promo cite hantu tu

tapi...

pas masuk kotak ke tiga, mak aku mula tunjuk perubahan positif, sakit kurang skiit, n yang paling menakjubkan, jalan tayah pakai tongkat lagi....

alhamdulillah.....

sape-sape ada masalah kaki, mai la beli 



2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails