Friday, September 30, 2011

kesian mereka


hari ini dimulakan dengan mood pagi yang sangat kacau

ribut taufan rasanya dalam diri aku
dengan sorang budak (nama dirahsiakan)

kesian kat kelas 4m coz aku ajar dorang macam makan lempeng sejuk yang semata-mata tepung aje
coz masih terngiang2 kejadian ribut genting di coridor tadi
jiwa masih kacau
(istigfar)

...

tengah bershoping di tesko
my brother sms (isi dirahsiakan)
dari aku bagitau dia problem aku
sampai dia bgtau something...semacam problem jgk...
nak jugak aku balas
padan muka huhuhu...ha rasakan...!!! (pada mulanya ingin membalas sms lawak begitu)
tapi rasanya lawak tu terlampau sangat
bila aku fikir-fikir balik pasal problem dia
aku terberhenti kejap
merewang2 tengok beras dengan fikiran melayang2 (masa tu nak bli beras)
dalam hati aku
kesian...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails