Sunday, August 21, 2011

2 terbaik

terbaik pertama:

tetiba teringat kawan aku kat sekolah cerita pasal puding keremel. aku pun  tanya la ape bahannya. rupanya dia yang tersilap. sebenarnya bukan puding keremel tapi puding marble. ape2 jelah.
rupanya nak wat kuih ni leceh la jgk pasal aku nak berlayer2
tapi dah siap memang terbaik...sedap..biasa la


benda campak2 pun sedaap ape

m/s = masuk bakul

terbAik bedua:

dari tengah malam petir bedentum...tetibe api putus..takpe..ari da ujan, sejuk takyah pasang kipas
dan keesokkan harinya, api masih xda...rilek2 kot nanti ada
g sekolah ada seminar teknik menjawab fizik
balik2 api takda lagi
dengan aku yang tak sihat..
takpe2 kejap lagi ada la


sampai la ke petang
masih takda
pelik la jgk
jadi aku tepon TNB
sok sek sok sek
ok...

tak lama lepas tu datang lori TNB
dok repair mende tah
masa tu hujan pulak
tak takut kene karen ke
pastu nak dekat waktu berbuka
pling...ada lampu


m/s = tak baiknya aku mengharap orang yang tepon... yang terbaiknya TNB cepat bertindak (hanya) lepas ditelefon

waktu nk berbuke n hujan pn masih nk keje

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails