Sunday, June 20, 2010

oh duit...

bulan ni nasib baik cuti sekolah...maka (apa yang nasib baiknya pun aku tak paham)..apa yang dah jadi?

dan bulan yang bercuti ini juga terasa cepat duit mengalir ke pada orang lain...yang lain bertambah...yang aku berkurang..

mebi aku banyak (banyak ??) berjalan kot...memule pergi kemamam pastu g melaka...pastu kawan pinjam duit (ni tak da kaitan dengan duit aku)...balik dari melaka kerana bos panggil... cocok punya cocok dalam bank...alahai semua duit dalam beng kering...dapat la kutip sisa-sisa beberapa RM di beng yang berlainan...

oh ..apa dah jadi... boros benar kali ni...(tulah mengabaikan kata-kata Captain Cash...hahahah)...

nak kata pokai tak la jugak...kat asb pun ada berjuta-juta lagi tapi bile tampak kefakiran di dalam beng...hmmmmm

nak kata pokai lagi sekali tak patut..bukan terdesak benar cam dalam cite SUTERA SEBALIK WAJAH tu..tu memang pokai la....

memikir la jugak gaji masuk 25 hb ....beberapa hari lagi kene g sekolah...eishhh...duit di mana ko...

tapi rejeki ALLAH memang tak terduga...tetiba g umah makcik dia bagi duit minyak pasal g rawang aritu...pastu dapat duit susu orang beli...

ALHAMDULLILLAH....ALLAH MAHA MENGETAHUI masalah hambanya ...MAHA PENGASIH DAN PENYAYANG...cume aku aje yang kekadang bertindak "kejam"terhadap-NYA...

ya ALLAH...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails