Friday, March 16, 2012

Seronok...

sebenarnya gi penang bukanlah suatu perkara yang menyeronokkan. pasalnya dalam masa aku gi ke penang , barang pos pulak sampai. satu barang yang telah ditunggu2 sekian lama. yang aku rasa excited n seronok nak balik cepat je nak amek barang pos.

apakah barang pos itu?
  • barang yang sangat bererti, 
  • mempunyai sentimental value
  • mahal 
  • barang yang menjadi ubat  
  • barang yang aku boleh peluk cium selalu
haha..giler la..

dan..dan..
aku pun demam...
inna lillah....

uat tidak menjadi...

dah la beruk band tertinggal kat hotel purbawara Heritage 1926.
 bile call receptionist  nasib la ada lg.
aku dah perasan menatang tu terjatuh masa lampu dipadamkan..
tapi terlupe nak amek pasal ngantuk sangat dah

nasib baik pihak hotel akan uruskan pos menantang tu
tapi aku pun tak pasti
pasal  receptionist kata kene tanya bos ke apetah
mintak2 aaa selamat barang tu dikembalikan


dan tetibe my bro says:
 " nak tablet 7.7"

sekali lagi aku kena pau...
ok2 ...
aku akan belikan tablet vitamin untuk ko..hehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails