Monday, April 4, 2011

COSPLAY NARUTO

kt tv9 ada cite Nana Narita..konon2 mcm Naruto la...
tapi tak layan pun...

aku sebenarnya bukan kipas susah mati Manga Naruto.
layan.....jauh panggang dari ayam
memang aku tak melayan cite Naruto ni

tapi, bile aku teringin nak bli jaket@sweater
tetibe bile terpandang cite Nana Narita pakai costum Naruto
aku mula terpikir
kalau aku tempah kat kedai t shirt, sweater ala-ala baju Naruto gempak gak
kalau beli cosplay dia nampak sangat gile-gile kalau bawak pakai masa jalan-jalan
pasal nampak sangat ke-Naruto-an

kalau tempah, boleh kurangkan sikit imej Naruto...
ishhhh....makin besar perangainya lebih bebudak kecik...
biase la kot...imaginasi makin banyak....!!!!
lagipun yang cipta watak kartun budak2 besar panjang...bapak budak lagi..!!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails